Rasa Martens

Rasos Martens dienoraštis

 akiniai

Šį kartą apie akinius..ir optiką.

Taigi, vienoje Vilniaus optikoje mano vyras nusipirko akinius. Jie (mano nuomone) gana brangūs,t.y. 3.800 lt. Geri rėmai, stiklai. Žodžiu,rimtas dalykas. Tačiau akinių patys stiklai ne rėmeliose ir galbūt todėl šiek tiek juos panešiojus pradėjo klibėti stiklus prilaikantys varžteliai.

Nusprendėme nueiti į tą pačią optiką ir papraštyti, kad jie juos priveržtų..Žinoma, mudu optimistai. Visiškai tuščiose, bet gražiai apšviestoje ir tik prabangius rėmelius pardavinėjančios optikos merginos ( jos 3 ir nieko neveikia ) mums nustebę dėl mūsų paklausimo paaiškino, kad jos to padaryti negali. Reiktų akinius savaitei siūsti į Kauną, ten yra meistras ir tada mums juos prisuktų. Ir žinoma, kad tai būtinai kainuos..

Kadangi akiniai reikalingi kasdien, o be to jie ir nesulūžę, o tai būtų buvęs tik “kosmetinis” remontas, nusprendėme nieko nedaryti ir iš tos optikos išėjome..

Kalėdų metu Vokietijoje, Bonoje, vaikštant po miestą mano vyras nusprendė užsukti į viena  optiką ( jos filialas yra ir Lietuvoje,bet nežinau kaip jie dirba čia ) ir paprašyti tos pačios paslaugos. Žinant tai, kad akinius pirkome ne pas juos, mane nustebino, kad kostiumuotas darbuotojas tuoj pat su šypsena priėmė akinius, mudu pasodino palaukti..Užtruko galbūt 10 minučių, kurių metu jis ne tik priveržė visus varžtelius, bet ir išvalė akinius, nupoliravo rėmelį. Ir…paklausus kiek tai kainuoja pasakė:

-Žinoma, kad nieko… :)

Davėme 20 EUR jam arbatpinigių ir išėjome su dvejopu jausmu: vyras laimingas, kad rėmelis pataisytas, o aš mąsčiau apie mūsų lietuvišką servisą..

Ir vis tik jei mes norime išlikti, turime siūlyti šiek tiek daugiau nei tai priklauso pagal reglamentą..vokiečiai kažkodėl tą labai supranta.

Kategorijos: Verslas

6 Komentarų iki šiol.

  1. Agni says:

    Koks puikus pavyzdys!
    tikrai ne karta as irgi susimastydavau apie lietuviska servisa- kodel kitose salyse viskas atrodo daug paprasciau..
    cia negali tiketis beveik.. netgi sypsenos…

  2. Raminta says:

    Žinot, ir Vilniuje yra gero serviso! Vieną kartą užėjau į Fielman saloną su ta pačia akinių varžtukų problema. Tai irgi be jokių komentarų ar mokesčių “sušriūbavo”, išvalė kokiu tai ten specialiu vakuuminiu aparatu (tipo labai švariai). Greitai, maloniai aptarnavo. Šiaip tai ant prasto serviso gali “užsirauti” visur… Bet įtariu, kad Fielman turi aiškią ir griežtą strategiją ir laikosi jos visame pasaulyje.
    Jūsų atveju pasiteisino taisyklė, kad jei labai brangu, tai nebūtinai labai gerai… iki :)

  3. Rasa says:

    Taip,Raminta, tikra tiesa.
    Ir Bonoje toji musu aplankyta optika buvo Fielman. :)
    Smagu, kad jie visame pasaulyje sugeba perteikti savo vertybes darbuotojams.

  4. Tomas says:

    Manau tikrai puikus ir geras pavyzdys. Be to, kai kuriais atvejais sutikčiau su Agni komentaru – Lietuvoje sulaukti šypsenos ne visuomet taip lengva kaip kad užsienyje.

  5. Valentina says:

    Lietuvoje Fielman;e tikrai šiuo klausimu geras servisas. Irgi pataiso, išvalo, pakoreguoja viską. Aišku, užklausia, ar pas juos pirkti akiniai.

    Kaip kitose optikose, nežinau, nes net neinu kitur,nes žinau, kad ten sutvarko.

    Bet Vokietijos pvz. tikrai pavyzdinis.

  6. Jelena says:

    Grizus i Lietuva man kartais buna sunku smagiai isleisti savo pinigus… Taip nustembu neisgirdus ”laba diena arba viso gero” parduotuvese ir kt. tai juk yra privalomas mandagumas visur kur bebutum ir ka beveiktum… Dar chroniskas nesisypsojimas (?????) visi kaip uzsikrete nesisypsojimo liga.
    Pardavejai, padavejai ir t.t net neisivaizduoja koki sansa kartais gali praleisti, vien tik del to kad nesugeba nusisypsoti, pasisveikinti, gerai atlikti savo darbo.
    As taip pat dirbau aptarnavimo sferoje, stengdavausi visus visada gerai aptarnauti, niekam nesugadinti nuotaikos, tiesiog jausdavau, kad turiu buti profesionali visada, neturiu teises tokia nebuti, neturiu teises kazkam sugadinti nuotaikos… Ir ka jus galvojate, is vieno musu pastovaus kliento gavau darbo pasiulyma, tad priemiau ji ir palypejau laipteliu auksciau (dirbu pardavimu ko-ordinatore), taip pat matau visas galybes tolimesniai karjerai,jauciuosi laiminga dirbdama jiems, nes imone labai investuoja ir vertina gerus darbuotuojus.
    Dar pastebejau labai idomu fakta, kad sekmingi verslo zmones VISADA nepaprastai paslaugus ir mandagus. Vis stebiu savo dabartini virsininka ir man atmintyje isirezes jusu imones generalinis direktorius Vytas Jonenas, stebedavau, kaip jis dirba su klientais, nepaprastai grazu ziureti ir yra ko pasimokyti.