Paskutiniu metu pasirodė daug diskusijų tiek spaudoje, tiek televizijoje apie tai, kad Lietuvoje šiais metais išaugo prekyba interneto erdvėje, kai tuo pat metu parduotuvėse prekyba krito apie 35 procentus.
Žinoma, šia statistika ir diskusija reikia plėtoti toliau ir būtina nepamiršti pasakyti, kad prekyba internetu Lietuvoje dar tik pradeda gyvuoti lyginant su kitomis šalimis. Mūsų Lietuvoje prekyba internetu tesudaro berods 1 ar 2 procentus bendros prekybos, kai tuo tarpu kitose šalyse iki 10 ir daugiau.
Tada lengva rodyti gerus augimo duomenis kai pernai pardavei 3 poras batų, o šiemet jau dvigubai daugiau, t.y. 6 poras.
Na, žinoma, mes turime tam tikrą sunkumą šio pobūdžio prekybai – Lietuvoje visi atstumai yra tokie menki, kad pačiam pasirodo lengviau ir daug greičiau nuvažiuoti iki kažkokio centro ir nusipirkti knygą ar kažką kito, nei laukti keletą dienų kol ją atsiųs.
Žinoma, tai, kad internete kainos yra mažesnės daro šią prekybą patrauklesne, tačiau man rodos, mums dar vis tik trūksta pasitikėjimo šiuo prekybos būdu.
Aš ir pati labai dažnai apsiperku internetinėse parduotuvėse, bet kažkodėl ne lietuviškose..
Mano mėgstamiausios yra:
Apatiniai drabužiai: Victorias secret – į Lietuvą nesiunčia tiesiogiai, bet čia man padeda draugai, gyvenantys JAV.
Knygos: Amazon’e – parsiunčia į Vilnių per 5 dienas.
Drabužiai: Stylebob – labai madingi ir geromis kainomis įžymių dizainerių drabužiai.
Namų apyvokos daiktai: Tchibo – šiame portale kiekvieną savaitę būna įvairios temos daiktų, pvz. vaikams, sportas, grilis, namai, vonia, papuošalai ir t.t. Tai puikios kokybės daiktai už labai gerą kainą. Vokiečiai jau per ilgą laiką žino, kad ši kompanija prekiauja gera kava, o tuo pačiu klientams siūlo ir įvairių kitų prekių. Pačių prekių galima nusipirkti ir mažose firminėse parduotuvėlėse, tuo pačius pasitikrinti kokybę, tačiau nemažai vokiečių užsako prekes internetu vien tam, kad nereiktų nešti jų patiems namo, o prekės būtų patogiai pristatytos.
Manau, kad jau tuoj apsipirkinėsiu ir lietuviškose parduotuvėse online ir labai tikiu, kad ne tik aš, o dar ir daugelis lietuvių ir ne tik.
Juk mastymas globaliai ir galimybė savo produktą tokiu būdu parduoti ne tik lietuviškai rinkai kaip kam yra didelė galimybė augti ir tapti pasauliniu žaidėju.