Visai neseniai paštu gavau laišką iš Vokietijoje esančios parduotuvės internete. Tai įžymių dizainerių drabužių išparduotuvė internete – “Dress for less“.
Laiške rašoma maždaug taip:
“Miela Rasa, mes Jūsų labai pasiilgome! Praeityje Jūs mielai ir dažnai pas mus apsipirkdavote, tačiau paskutiniu metu mes Jūsų čia jau nesutinkame ir dėl to mums labai liūdna.
Užsukite pas mus ir vėl. Kitam pirkiniui Jums dovanojame 10 EUR ir daiktų siuntimą iki Jūsų nemokamai.
Mes džiaugsimės Jūsų sugrįžimu ir jau dabar linkime Jums geros nuotaikos apsiperkant.
Nuoširdžiai Jūsų- Drees-for-less komanda”.
Taigi, iš šito laiško aišku, kad kompanija nemiega ir seka savo klientą. Antra, kad jiems negaila padovanoti apie 20 EUR, kad klientas vėl būtų su jais. Juk žinoma, kad jau esamą klientą yra pigiau išlaikyti nei surasti naują, tačiau daugelis iš mūsų koncentruojasi ieškoti tik naujų, o senųjų nevertiname tiek, kiek vertėtų.
Esu gavusi panašaus pobūdžio laišką ir iš “AOL“, iš drabužių kompanijos “ELEGANCE”.
Yra ko pasimokyti iš jų ne tik kalbant apie idėją, bet ir rašybos stilių.
Lietuvoje panašių laiškų kol kas dar negavau..
[…] ir taip. Kai vertinamas […]