Pastaruoju metu pesimizmo versle yra labai daug. Sunku atrasti motyvaciją daryti verslą toliau, siekti kažko ir tikėti, kad daug dirbant rezultatas bus teigiamas ir išgyvensi, o ateityje galbūt ir turėsi pelną.
Dažnai tokiu metu galvojama tik apie pinigus, o žmogiškosios vertybės pamirštamos.
Knygoje apie “Starbucks Coffee Company” perskaičiau kompanijos valdybos pirmininko ir vadovo Howard Schultz mintis apie tai, kad iki šiol daugelis iš jo pasišaipo kai jis kalba apie “pagarbų ir kilnų elgimąsi su žmonėmis”, bet tai buvo ir yra pati pagrindinė jų kompanijos vertybė.
Daugeliui ši nuostata atrodo atgyvenusi ir niekam nereikalinga, tačiau būtent kompanijos darbuotojai šią kompanjiją atvedė į milijardinę apyvartą ir dabartinę padėtį.
P.Schultz sako, kad jei jis aiškiai pamato, kad žmogui trūksta sąžiningumo ir tam tikrų principų jis atsisako bet kokio bedravimo su juo versle ir gyvenime, net jei trumpalaikėje perspektyvoje tai būtų naudinga.
Tačiau ilgalaikįje perspektyvoje tai nevertinga ir dėl to neverta gaišti laiko.
As sutinku su Jumis, kad ypac dabartinemis salygomis optimizmo rasti sunku. Bet manau vistiek blogi laikai visada praeina.
Deja, siandien labai mazai kam rupi darbuotoju motyvacija, galvojama tik apie tai, kad vienas zmogus darytu 3 darba, kad dirbtu tik labai gerai.
Reikia tik viltis, kad vis dar yra tokiu darbdaviu, kuriems rupi darbuotoju motyvacija, ir neuzmirsta darbuotoju motyvuoti bent pagyrimu. O juk mazi dalykai kartais taip daug reiskia :)
Teisingos mintys, tačiau, kad ir kaip gaila bebūtų, Lietuvoje kol kas tikrai per mažai supratimo apie darbo santykius organizacijoje tiek iš darbdavių tiek iš darbuotojų pusės.