Visai neseniai man į rankas pakliuvo nepaprastai įdomi knyga: David Meerman Scott “Naujos rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės”. Išleista ji UAB ” Verslo žinios”, 2008 metais.
Ypatingai vyresnės kartos įmonių vadovams, ryšių su visuomene specialistams ši knyga galėtų būti labai svarbi, nes čia pagrinde akcentuojama interneto galimybės ir jo įtaka visam biznio pasauliui, na, o pirmiausia pardavimams. Aš pati, netgi po VU tarptautinės komunikacijos magistro studijų, kartais nelabai sugebu tinkamai įvertinti interneto svarbą, tačiau aš mokausi nuolat.. Ir dažnai tokos verslo knygos tarsi patvirtina tai ką tu jau žinojai, bet buvai pamiršęs arba tiesiog neatrkeipęs reikiamo dėmesio. Berods lotynų kalboje yra patarlė, jog kartojimas yra mokslų motina, taigi, perskaitęs dar kartą, išmoksti geriau.
Šioje knygoje labai aiškiai pabrėžiama, kad internetinių komunikacijų siūlomos galimybės svarbios tiek politikams, tiek pelno nesiekiančioms organizacijoms, pradedantiems ir jau galingiems verslininkams, roko grupėms ar net bažnyčioms. Juk žmogus internete ieško informacijos, bendravimo ir galimybės rinktis. Ir jei ne tu, tai kas nors kitas tai pasiūlys. Čia plačiai rašoma ir apie tai, kam reikalingas tavo BLOG’as..
Džiaugiausi šia knyga, nes manau, kad ji pateikdama labai realius pavyzdžius padeda turėti platesnį požiūrį į šiandieninį verslą ir įgyvendinus nors keletą ten pateiktų pasiūlymų įgyti konkurencinį pranašumą, bei sutaupyti labai daug lėšų, kuriuos buvote numatę skirti tradiciniu būdu daromai reklamai.