Šiandien tęsiant trečiadieninę “Draugai apie..” rubriką skaitykime labai smagų straipsnelį, kurį parašė mano kolega Gintas Stankevičius ( kelionių agentūros “Incentive travel” direktorius ). Beje, Gintas dažniausiai mąsto gana netradiciškai ir tuo žavi ne vien tik mane. :)
“.Žiurėjau Anglijos Premier Lygos futbolo rungtynes ir atkreipiau dėmesį į vieną reklamą – “Nowadays we must reduce everything…, but not our creativity“ (šiuo metu mes privalome mažinti viską…, tik ne mūsų kūrybingumą). Net nepamenu kokia įmonė taip reklamavosi, bet man tai priminė vieną neseną darbinį epizodą.
Diskutuojant apie Fissler puodų reklamą, Rasa, kažkaip spontaniškai, pasiūlė reklaminį skelbimą spaudoje ir salono lange atspausdinti ryškiai žaliame fone …Ir matyt pati kiek išsigando ☺ Prestižiniai, brangūs gaminiai, mūsų supratimu, turi būti reklamuojami juodame arba raudoname fone. Turbūt du trečdaliai nuolaidų skelbimų šviečia raudonai, o čia staiga ryškiai žalia. Suabejojom, palikom juodą foną. Solidu, tvarkinga, bet ar pakankamai veiksminga?
Specialiai nuėjau pažiūrėti kaip ta reklama atrodo salono lange. Teisingai atrodo, solidžiai. Bet ar pastebima, ar išsiskiria? Ne itin ☹
Beje, tose futbolo rungtynėse žaidė mano mėgstamas “Liverpool“ klubas. Vienas iš pagrindinių jų rėmėjų yra Carlsberg, kurio logotipas žaliame fone visiems iki skausmo pažįstamas. “Liverpool“ gi žaidė raudona apranga ir Carlsberg logotipas šįkart puikavosi netradiciniame raudoname fone. Ir atrodė puikiai.
Gal kartais verta “aplaužyti“ kai kurias taisykles? Ar atkreiptumėte dėmesį į žalias Coca Cola etiketes? Esu nusistatęs prieš šį gėrimą, bet dėmesį atkreipčiau, turbūt netgi nusipirkčiau iš smalsumo ☺
Gal reikia neišsigąsti galvoti kažkiek kitaip.
Think positive, think differently (mastyk pozityviai, mastyk kitaip) – nežinau kas tai pasakė, bet man patinka ☺
Vaje,kaip futbolą mėgstu.Norėčiau ten būt buvus…